Produkt został dodany do ulubionych - kliknij tutaj aby otworzyć ulubione
Produkt został usunięty z ulubionych
Dla Jeźdźca
Dla Konia
Do Stajni i na Wybieg
Pielęgnacja Konia
Pielęgnacja Sprzętu
Pasze
Suplementy
Książki
Smakołyki
Upominki
Informacje

Wysyłka i zwroty


Czas oczekiwania na zamówienie

Czas realizacji zamówienia wynosi maksymalnie 14 dni. W przypadku braku zamówionego towaru w magazynie, niezwłocznie informujemy iż dana pozycja jest niedostępna. Zamawiający jest informowany o tym fakcie pocztą elektroniczną lub telefonicznie. Ponadto są Państwo na bieżąco informowani o statusie zamówienia.

Dostawa zakupów

Zamówiony towar wysyłamy pod adres, który został podany w formularzu danych osobowych. Jeśli jednak chciałbyś go wysłać komuś w prezencie, przy potwierdzaniu zamówienia prosimy o podanie w uwagach danych osoby, do której ma zostać wysłany prezent. Usługa „prezent” jest dostępna tylko w przypadku płatności przelewem.

Płatność

Należność za zamówiony towar może zostać uregulowana przy odbiorze towaru wysyłka za pobraniem), bądź przelewem (przedpłata). Przy przedpłacie prosimy o dokonanie płatności dopiero w momencie, gdy przyjdzie od nas wiadomość z informacją, iż zamówienie jest w trakcie realizacji. Podczas dokonywania przedpłaty (przelew),należność za zamówienie należy uregulować na konto: YORK Sp.J. 09 1240 1864 1111 0010 2207 0839

Na poleceniu przelewu (lub blankiecie pocztowym) należy podać numer zamówienia oraz nazwę instytucji/osoby zamawiającej

Przesyłkę wyślemy dopiero wówczas, gdy pieniądze wpłyną na nasze konto (zazwyczaj kolejnego dnia po dokonaniu przelewu).

Koszt i czas dostawy na terenie Polski

Sposób dostawy Czas dostawy Koszt dostawy
Przesyłka kurierska DPD 24h 15,00 płatność przelewem (przedpłata)
Przesyłka kurierska DPD 24h 20,00 płatność przy odbiorze

Anulowanie zamówienia

Jeżeli będziesz chciał wycofać złożone zamówienie, możesz to zrobić przesyłając do nas informację o anulacji. Nie możemy jednak anulować zamówienia, które już zostało wysłane.

Zwroty

Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów, z towaru kupionego w naszym sklepie możecie Państwo zrezygnować bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to jednak możliwe tylko wtedy, gdy produkt nie był używany i nie został pozbawiony fabrycznego opakowania, ani nie został w żaden inny sposób zniszczony lub uszkodzony. Towar z którego Państwo rezygnujecie, powinien zostać do nas odesłany wraz z Fakturą oraz informacją, iż jest to zwrot. Gwarantujemy zwrot wartości produktu w terminie 7 dni, od momentu otrzymania zwrotu. Nie zwracamy jednak kosztów dostawy i kosztów odesłania do nas towaru. Jednocześnie informujemy, iż nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem. Przesyłkę prosimy odesłać  pod adres:

Galopada ul. Sosnowa 6e 71-468 Szczecin z dopiskiem – zwrot

Reklamacje

Towar kupiony w naszym sklepie jest objęty gwarancją lub rękojmią i może zostać wymieniony, jeśli ma wady fabryczne lub został uszkodzony mechanicznie w trakcie dostawy. W takim przypadku prosimy o odesłanie towaru zwykłą przesyłką pocztową, z dopiskiem – reklamacja i dołączonym opisem przyczyn reklamacji. Produkt zostanie wymieniony na pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), zaoferujemy do wyboru inny, dostępny w naszym sklepie lub zwrócimy pieniądze. Jednocześnie informujemy, iż nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.

Gwarancja

W sklepie oferujemy produkty fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych.

Sprzęt posiada 12-miesięczną gwarancję producenta, bądź importera. Pozostałe towary objęte są zasadą rękojmii.

Zamówiony przez Państwa towar jest wysyłany wraz z dowodem zakupu (Fakturą).

Bardzo prosimy o zachowanie dowodu kupna (Faktury) oraz oryginalnego opakowania do terminu wygaśnięcia gwarancji.

 Przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. Przede wszystkim należy zwrócić uwagę na stan taśm zabezpieczających przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub gdy taśma jest zerwana, należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sklepem w celu wyjaśnienia sprawy.

Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie .

W przypadku towarów wadliwych, uszkodzonych fabrycznie bądź niekompletnych gwarantujemy ich wymianę na towar wolny od wad, pod warunkiem zgłoszenia uszkodzenia w terminie 5 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji, wszelkie koszty pokrywa klient.

Uprzejmie informujemy, iż na rękawiczki, skarpetki, owijki, kaloszki, uwiązy, plastikowe widły, baty takich firm jak Elastop, JumpTec, Hippo-Tonic, Equi-Theme, Norton, C.S.O., LAG, Flex-Hook, Tredstep, Whip & Go, Westfield, a także wędzidła firm Feeling, Excelsior, Eric Thomas, Pessoa oraz wszystkie produkty firmy Apollo importer - firma Ekkia, nie udziela gwarancji.